Så kvällen igår var jättemysig...

...Först såg jag & linda fotbollen och Zlatans turmål på slutet, helt sjukt! Blev asglad och linda & jag skrek och kramades, underbart Sverige! Sen satt vi på Mr. & Mrs. Smith, otroligt bra film... men en av filmvärdens bästa sexsener i. Tyvärr orkade vi bara se halva och sen gick vi och la oss och sov.

Så nu är en ny dag. Är otroligt sugen att shoppa, men det har jag varken råd eller tid med. Nee, idag blir det plugg i mängder och kanske en timme övningskörning me mor min. Ha en bra dag! LINN




Kommentarer
Postat av: Alex

Hej, tänkte ja skulle svara här så du ser ;)

Vet inte riktigt vilka alla är. Vissa känner mig å skriver riktiga namn, andra alias... Tror t.ex. att "Fåret" är Simon :P



Puuuusss

2009-09-15 @ 19:13:27
URL: http://emerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0