helgen...

I helgen blir det plugg plugg plugg. Men det känns okej, vet inte varför... men skönt att bara ta det lungt hemma. Tror det beror på att jag har varit sjuk hela veckan. Nu är det mkt bättre :) Skönt!
Nästa vecka blir tuff (plugg) men oxå kul (syrran fyller år, inge prov efter tisdag). På det sättet är det skönt att ha prov på måndag& tisdag, sedan är det över om man kan ta det lungt. Så längtar till onsdag!

Igår kväll hade tjejerna mys hemma hos linda, men jag gick inte dit pga att jag har varit sjuk ju. Jag och calle såg på en film..mys och gick och la oss hyffsat tidigt, kändes jättbra. Så nu är jag pigg.


Ikväll ska jag på bio om me pojkvännen.. vi får se vilken det blir, LINN

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad trevligt det lät!

2009-01-17 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0