Mys me Linda i stan.


Gu vad jag är trött, helt sjukt... men så är det när man sover för lite.
Om en timme ska jag in till stan med Linda. Vi tänkte ta en fika, strosa runt lite & sen har jag oxå tagit på mej uppgiften att köpa present till min kusin Niklas... så de ska jag se till att göra oxå.

Helgen hittills har varit underbar. De började med att jag gick ut me Linda, Denice, Sara, Magnus och Alex (magnus kompis). Vi drog till Cattelin i Gamla stan. Bra ställe, börjar bara bli lite trött på de... 5:e gången jag var där i fredags. Men Denice & Sara hade inte varit där, så därför.
Igårkväll var jag med Joanna. Vi lagade mat tsm, pommes frites med kyckling, efter det var hon snäll nog att låta mej slå henne i Backgammon... haha, de var första gången hon spelade det, så inte så konstigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag är lite förvånad över min naturbegåvning i blackgammon. Kanske borde utveckla det till en hobby? Kanske till och med ett yrke? Yrke: Blackgammonspelare. I like that!

2009-08-30 @ 15:29:26
Postat av: Linn

Hahha!... jag var förvånad hur nära du var att vinna över mej. Så kan lungt säga att du är en naturbegåvning. vi får ta ett retur parti nästa myskväll hos mej...!

2009-08-30 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0