...mitt liv...



Hej alla!

Vet att jag inte har skrivit på länge, men har lixom inte kännt för det. Har haft, och har massa att göra,  i och för sej. Aja, hur e det med mej då? Jo, okej. Bättre än igår.. DET E JU FREDAG! & ute börjar det bli mörkt fast kl bara är halv 2, helt sjukt! Lr så kanske det bara är för att det regnar ute.

Ja, jag slutar iaf plugget tre idag.. så det e skönt. Direkt efter det ska jag in till stan och kolla på nån vinter jacka...haha! Kommer säker inte hitta något, för jag har så sjuuukt svårt att bestämma mej.. men aja, värt ett försök iaf!!
Sen ska jag ta en fika med linda och alex <3  MYS!

Ikväll tror jag att jag ska träffa joanna lr alex, men jag vet inte. VI får se hur det blir. Vad händer ikväll för er? Är såå sugen att komma ut! Nå tips?

Älskar er, LINN



Kommentarer
Postat av: Alex

3 för mig e jättesent :P

2008-11-14 @ 18:46:31
URL: http://alexemerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0