. fyra tappra människor.

Har varit en bra helg. Mkt plugg, men en kul fest och många sköna kompisar. 
Jag bestämde mej att gå in på bloggen igen och kolla hur många som har varit inne idag på min blogg.  Hela 4st människor... haha, så bestämde mej att underhålla er 4tappra människor som fortfarande är intresserade av att läsa.

Ja ni, mitt liv består just nu av skolan. Jaa.. varför orkar jag me allt plugg? Bra fråga. Jag tror jag lever på minnet av den gångna helgen och längtan till den som kommer. Låter tragiskt, ja vet.. men så e det. Tänker p¨å att det är 3 veckor kvar till julovet, skönt. & då ska jag till marocko oxå.. vilket ska bli underbart!

Men ska nog sooova nu. Puss LINN

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

tja snygging , jag kan ju bara säga som en ut av de 4 tappra att jag uppskattar inlägget , keep up with the good work!

2008-12-03 @ 16:23:20
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0