.trött,glad&ångest.

... Denna morgon är jag helt mixad i hjärnan. SJUUKT trött, låg och snacka me calle frma till 5.. , vilket var jättemysigt men oxå gör så man e otroligt trött. Ångest har jag av en anledning nu flesta vet, lrlär få veta. Och glad är jag för att det snart e helg + sen lov = massa ledig tid.

Ieftermiddag ska jag träffa linda, undra om joanna skulle va me?.hmm, aja.. jag ska hjälpa henne me matte B. Hon har prov i morrn, så ska faktist bli kul att vara det som kan lite mer ,en nån annan, för en gång skulle..hihi. Hoppas jag kan mer iaf ;), det lär vi se. Jag är alltid van att vara den som inte fattar något, och får det förklarat för en. Men det ska bli jättetrevligt och kul. Jag ska se till att redovisa engelska arbetet om Mark Twain som jag ska göra nu, för henne.. så jag kan öva till redovisningen på fredag :)

Nu ska jag äta frukost me alla mina tankar och trötthet. LINN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0