.Ma C nationella, Jippi!!!.


Ja idag har varit som alla andra dagar. Dock har varit väldigt glad idag *inte för att jag inte e det alla dagar, kanske var lite extra idag* , fast jag har Ma C nationellt imorrn. Längtar inte direkt, men det känns okej... vill bara få mitt mvg. I will tell you how it goes!
Nu har jag iaf en paus i mitt pluggande, sköönt! Det värsta är att pausen blir alltid längre än vad man har tänkt sej.
Jag tänker, i morrn kl 13.00 har jag skrivit klart Ma C provet, och då behöver jag aldrig öppna den boken igen... så skönt! Det längtar jag därimot efter.

Bestämde nyss att imorrn ska jag in till stan med alex efter skolan & lämna tillbaka byta 2 skortor, han ville ha lite smakråd... känner mej hedrad att få va den personen. Ska bli kul att hänga me han lite, var ett tag sedan.. pga allt plugg!

Jag hoppas det blir en mysig och härlig helg, skulle verkligen behöva det... efter allt plugga och festande.


Ska nog fortsätta plugga nu... tihii LINN


Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

Lyckatill tjejen med nationella Ma C.... Jag vill också ha en mysig helg , Med filmtittande kanske ?

2008-12-03 @ 20:49:39
URL: http://liindaa.blogg.se/
Postat av: Alex

"Glad"? Idag var du mer hysteriskt glad, blev ju nästan arg på dig för att du va så glad XD



Puss söto

2008-12-04 @ 20:43:38
URL: http://alexemerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0