HOOLIGANS!


.. helgen har varit bra. Dock har jag sovit jättelite såå sjukt trött just nu + att jag tror att jag håller på att bli sjuk..ushh!
Aja, idag har jag mitt sista prov innan lovet, psykologi. Det känns okej, ska bara gå igen instuderingsfrågorna så jag känner att jag kan allt.

I lördags var jag och såg Hersby Hooligans vs. Gångsätra Killers. Jag hade jättekul, sjukt drag på läktaren och alex spelade en väldigt bra. Dock förlorade hooligans både tjej och killmatchen, synd men sant. Men det var LUNGT värtpengarna ändå. Lite bilder:


 











Nu ska jag plugga..hihi.LiNN

Kommentarer
Postat av: Linda ekeman

Svar: Du den idén låter alldelse utmärkt! men vart och när? Love you bigg time !

2008-12-16 @ 16:07:29
Postat av: Joanna

du din jävel du ska inte klaga på min väldigt sällan uppdaterade blogg - du skriver knappt två inlägg i veckan? Sug på den du! haha :-)

2008-12-18 @ 23:14:38
URL: http://joaanna.blogg.se/
Postat av: chantal

vem tog bilderna? de var fina

2008-12-20 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0