.jul snart!.

Ja ni, jättehärlig kväll igår måste jag säga, i will tell you more about it later :)
Nu ska jag egentligen plugga, men min mor ringde och sa att jag skulle skriva julklappslista.. så här sitter jag och försöker komma på vad jag önskar mej, med sööt ruffa i mitt knä. Det är väldigt tragiskt att jag måste tänka och försöka komma på vad jag vill ha i julklapp.. då har man verkligen för mkt saker. Snacka om att alla vi är bortskämda..ska prata för mej själv, men jag tror alla på lidingö... måste "tänka" för att komma på vad de vill ha i julklapp. väldigt tragiskt!

Alex & jag har redan bestämt vår julklappa till varandra: Att fortsätta vara så tajta som vi är idag, oavsätt vad som händer. :) Viket jag tycker e detn finaste julklapp man kan få!

Igår fikade jag me linda, hon kom till mej vid 5.. vi drack lite tee och snackade om allt möjligt. Var jättemysigt. Undra vad hon hittade på på kvällen..? va gjorde du? Du kanske kan ringa mej ;)

Nu ska jag väl egentligen plugga fysik "/... så sjukt tråkigt. Jag är verkligen skoltrött just nu. Jag har haft 4prov och 2 inlämningsuppgifter på 3veckor.. är såå trrött på det. Och det tar ju inte direkt slut.. men det går ju iaf åt rätt håll. Har bara 2prov kvar innan jul...hihi, som det vore lite. 

Gu va jag längtar till julen.. så mysigt. Jag ska upp till hudik och fira jul där me min familj och mormor&morfar. Kommer hem två dagar efter julafton, ungefär. Sen bär det av till marocko.. 2a januari 2009!!
shit, tiden går snabbt.


men puss på er, önska mej lycka till me plugget! LINN

Kommentarer
Postat av: Linda Ekeman

jag spenderade min kvälli min ensamhet! smsade alex men han svarade inte :/ men det var ok kollade på film , men vid 01 00 så tvingade jag Anders att umgås med mig :) tihi , vi kollade på Titanic :) Kulle gärna ringa men hinner tyvärr inte ... men ringer i morgon :) LOVE YOU!

2008-12-06 @ 17:59:49
URL: http://liindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0